بنیتابنیتا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

بنیتای دلبند مامان سارا و بابا شاهین

خاطرات جنینی

1391/3/26 15:43
439 بازدید
اشتراک گذاری

مامان برای اولین بار تو هفته دوم ماه پنجم حرکات تو رو حس کرد که شبیه بال زدن یک پروانه بود.  و کم کم حرکاتت بیشتر شده بود. وقتی تو دلم حرکاتتو حس میکردم بیشتر وج.دتو حس میکردم و این خیلی لذت بخش بود.بابا هم وقتی دست روی شکمم میذاشت و حرکاتتو حس میکرد کلی ذوق میکرد.هردو باهم کلی کیف میکردیملبخندگاهی هم وقتی برای چک اپ ماهیانه میرفتیم دکتر تو رو و حرکاتتو توی مانیتور سونوگرافی میدیدیم......خیلی خوب بود.تو خیلی آروم بودی ....اینقدر که گاهی نگرانت میشدم و کلی چیزهای شیرین میخوردم تا تو به جنب و جوش بیفتی و من حرکاتتو حس کنم و دلم آروم بگیره.دلم میخواست زودتر بغلت کنمبغل.......همه خیلی منتظر اومدنت بودن و روزشماری میکردن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)